INGREDIENTS:
- Pa de motlle
- Formatge
- Olives negres
RELACIONAT AMB:
- Easter (Pasqua)
- Vocabulari d'animals
- Vocabulari del menjar
- Parts del cos.
- Formes geomètriques
ALGUNES DE LES EXPRESSIONS UTILITZADES:
- "Let's cut its ears"
- "Put an olive for the nose"
- "Cut four or six cheese lines for the whiskers"
- "Make a circle of bread for the face"
Cooking a very hungry Caterpillar
INGREDIENTS:
- Raïm
- Maduixes
- Pera
- Boletes de xocolata
RELACIONAT AMB:
- El conte: "The very hungry caterpillar"
- Vocabulari del menjar
- Vocabulari d'animals
- Parts del cos.
- Números
ALGUNES DE LES EXPRESSIONS UTILITZADES:
- "Cut the grapes in a half"
- "Use more than 6 grapes for the body"
- "Put three chocolate drops on the strawberry for the eyes and nose"
L'experiència va ser molt positiva, tots els nens/es s'ho van passar d'allò més bé. Però, a part de gaudir de l'activitat van aprendre moltes coses. No nomès aprenen a cuinar i/o els beneficis d'una alimentació saludable sinó que també aprenen anglès d'una altra manera.
Segons Julie Negrin (2010) cuinar a l'aula aporta molts beneficis com l'aprenentatge de la ciència, matemàtiques, llengua, motricitat fina, art, una aproximació a altres cultures, etc.
Així doncs, analitzant aquests beneficis des de l'òptica educativa actual podríem entendre que cuinar és una activitat competencial on podem desenvolupar sobretot les següents competències:
- Competència comunicativa
- Competència artística i visual
- Competència matemàtica
- Competència d'aprendre a aprendre
- Competpència d'autonomia i iniciativa personal
- Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.
Cuinar no és un contingut en el currículum d'educació del nostre país però pot ser una activitat molt interessant per treballar d'una manera més competencial i a la vegada divertida. Ensenyant als nostres alumnes a aprendre de les coses més bàsiques de la vida quotidiana.
EMMA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada